Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару, не рахуючи дня покупки, може відмовитися від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
- товар не входить до переліку продуктів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою.
Правила обміну та повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну продавця. Заміна має бути зроблена протягом 7 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, в результаті якої буде підтверджений недолік, то обмін має бути здійснено протягом 20 днів.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку вибрав покупець. При готівковому розрахунку повернення коштів здійснюється на касі не пізніше ніж через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо було використано безготівковий розрахунок, відбувається пізніше ніж через 5 днів після отримання заяви на повернення коштів від покупця. При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.